Balea piling za pranje lica s mirisom maline

25. ožu 2016.

Pozdrav ljepotice, odlučih' napisati pokoju riječ o još jednom Baleinom proizvodu za lice, s obzirom na to da svi volimo njihove proizvode, jer su jeftini, mirisni, ugodni i uglavnom efikasni.

Pisala sam već da koristim njihove umivalice jer su to proizvodi koje brzo trošim, svakodnevno koristim i važno mi je da čine ono što bi trebali. 


Danas ne pišem o umivalici, već o pilingu s ekstraktom/mirisom maline koji je namijenjen svim tipovima kože. Napomenut' ću odmah na početku da sam ovaj proizvod već koristila prije, što znači da je ovo bila ponovljena kupovina. ;)

Piling dolazi u rozoj tubici (i sam proizvod je roskaste boje) od 150 ml. Proizvod je dermatološki testiran, a rok uporabe nije naveden na pakiranju. Cijena mu je nekih 17-20 kn u dm-ovim prodavaonicama.


Balea navodi kako bi se trebao koristiti ujutro i navečer na vlažnu kožu lica, vrata i dekoltea, nježno umasirati i potom isprati. Da odmah razjasnimo, ovo nije tip proizvoda koji biste trebali koristiti svakodnevno, i to još 2x, jer bi mogao vrlo lako isušiti kožu kroz neko vrijeme.

Piling sam po sebi nije pregrub. Na slici možete vidjeti da kad se istisne iz tubice izgleda kao da sadrži nekakve listiće u sebi (kao npr. neke paste za zube :D). Ima srednje jak miris maline, kao što mu i samo ime kaže.

Sastojci
Dok proizvod masirate u kožu osjetite kao da imate zrnca od pijeska pod prstima. Ostavlja kožu mekom i podatnom na dodir, lijepo ju očisti, te na meni nije izazvao nikakve nuspojave u vidu prištića, crvenila i sličnih pošasti. Po mojoj procjeni mislim da bi zaista odgovarao svim tipovima kože, jer nije pregrub. Ja bi ga preporučila koristiti 2-3 puta tjedno, kao i sve ostale pilinge.

Pišite mi u komentarima, koji proizvod od Balee bi trebala isprobati? :)


With love, Ana <3

Objavi komentar

Shine Of Beauty