All about that base aka My current face essentials

1. tra 2016.

Pozdrav ljepotice, nedavno sam tijekom konačnih, jedva dočekanih sunčanih dana slučajno odlučila slikati proizvode koje sam taj dan nosila na licu, i kad sam vidjela slike, došla sam na ideju da Vam predstavim svoju „bazu“ tj. proizvode koje koristim na svakodnevnoj bazi za lice. O nekima sam već pisala recenziju, pa neću puno o njima duljiti, već ću vam ostaviti link na post.

Hey beauties, recently while the sun finally came through I decided to photograph products which I wore on my face that day, and when I saw pictures, I decided to write you post about my face essentials on everyday basis. Some of the mentioned products from which I have a review on blog will be linked beneath the picture of the product.


Nakon što umijem lice i prođem blazinicom s malo tonika, nanosim hidratantnu kremu. Trenutno koristim Oriflame Moisture Concentrate kremu koja me ugodno iznenadila. Nije masna, brzo se upije, hidratizira više nego npr. Balea Aqua gel-krema koju inače koristim skupa s istoimenim serumom.

After washing my face and slightly patting cotton pad with tonic, I always apply moisturizing cream. Currently I am using Oriflame's Moisture Concentrate cream which was a pleasant surprise for me. It's not thick and oily, it absorbes quickly into the skin, and it moisturizes more than, for example, Balea Aqua gel-cream which I usually use with the Balea Aqua serum.


Zatim se uglavnom bacim na popunjavanje obrva dok se prethodna krema lagano upija. A nakon toga slijedi Colortrend Picture Perfect baza koja mi lagano popuni pore i zagladi kožu na obrazima, gdje ju koristim. O njoj sam nedavno pisala recenziju koju možete pročitati klikom na LINK.

After the cream, I usually switch to my brows while it sinks into the skin. After that I like to apply Avon's Colortrend Picture Perfect primer which slightly fills my pores and smoothes skin on my cheeks, where I like to use it. I wrote review on this product recently, which you can see by clicking on the LINK.


T-zonu i područje oko nosa matiram L'Orealovom Infallible Mattifying bazom koja je jako lagana pod prstima, sadrži silikone, brzo se upija i puder lijepo sjedne na nju. Ne drži me 100% mat cijeli dan, ali definitivno vidim razliku kad ju ne koristim, tj. prije i intenzivnije mi se T-zona zamasti kad ju ne koristim.

My T-zone and area around the nose I like to mattify with the L'Oreal's Infallible Mattifying base which is very light, consist silicones, it absorbs quickly into the skin and foundation looks nice on it. It doesn't keep me matte 100% all day long, but I can see the difference when I'm not wearing it – without it, my T-zone gets much earlier and more intense oily.


Puder koji trenutno koristim i preferiram na svakodnevnoj bazi je Catrice All Matt plus puder u nijansi 010 Light Beige, koja je, ako se ne varam, najsvjetlija. Nijansa vuče više na žuto, što meni baš i ne paše, ali nakon bronzera, rumenila i ostalih dodataka, izgleda sasvim okej na licu. Rekla bi da ostavlja polu-mat finiš, daje laagani prirodni sjaj licu koje je mat, ali ne izgleda kao zazidano. Ima srednju pokrivnu moć i neće prekriti veće prištiće, dok ostale sitne nepravilnosti i crvenilo lijepo prekrije.

Foundation that I currently use and prefer for daily basis is Catrice All Matt plus foundation in the shade, which is, I believe the lightest one – 010 Light Beige. This shade has a slightly yellow undertone, which I don't like, but I can make it work pretty fine with the rest or products like bronzer, blush and etc.This foundation gives semi-mat finish, slightly natural shine but still matte. It has medium coverage and it won't conceal bigger blemishes, but it will cover small imperfections and redness.


Korektor koji koristim na podočnjacima je L.A. Girl Pro HD korektor u nijansi Classic Ivory. Ova nijansa ima dosta narančastog tona u sebi i zato je jako dobra za korištenje na podočnjacima. Kad potrošim ovo pakiranje, planiram kupiti svjetliju nijansu za posvjetljivanje lica tj. highlighting. Više o ovom korektoru možete pročitati klikom na LINK.

Concealer which I use under my eyes is L.A. Girl Pro HD concealer in the shade Classic Ivory. This shade has a lot of orange undertone in it, so it's great for dark circles. When I use up this shade, I'll probably order some lighter shade for highlighting. More about this product you can read on this LINK.

Nakon što sve ovo nanesem, obavezno matiram T-zonu puderom u kamenu ili prahu – Essenceovim All About Matt kompaktnim puderom ili Coty Airspun puderom u prahu (LINK na recenziju), koje nažalost nisam uslikala.

After those 5 base products I always like to lock my T-zone in place with Essence All About Matt powder or Coty Airspun loose face powder (LINK of review), which I unfortunately didn't photograph.

Ukoliko biste htjeli da neki od ovih proizvoda recenziram, svakako mi pišite u komentarima, kao i proizvode koje vi trenutno svakodnevno koristite!?

If you want me to review some of the mentioned products on the blog, write me down in the comments below, as well as the products that you use on an everyday basis!?


With love, Ana <3

4 komentara

  1. Svidja mi se ovaj Lorealov prajmer :) Bas cu morati da obratim paznju na njega :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je odličan (iako me u početku nije pretjerano oduševio, sad ga jako volim koristiti, kao što sam i napisala u postu). Svakako obrati pozornost na njega, cim bude neka akcija u drogerijama :)

      Izbriši
  2. Anonimno4/02/2016

    zanimljivi proizvodi :D
    voljela bih isprobati L'oreal bazu i Catrice puder :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. u svakom slučaju, samo im treba dati priliku da se pokažu :)

      Izbriši

Shine Of Beauty