New in #2 - Makeup Geek, Avon, Sleek...

17. tra 2016.

Pozdrav ljepotice, nakon više od pola godine donosim novi new in post. Ne zato što ne kupujem, nego zato što mi je uvijek tlaka čekati dok mi još stigne neki paketić ili dok još kupim ovo ili ono. Od sada nadalje obećavam da neću čekati dok se skupi proizvoda :D pa ubuduće možete češće očekivati postove ovakvog tipa.

Uglavnom, danas ću vam pokazati proizvode koje sam kupila proteklih 3 mjeseca. Neke sam već spominjala na blogu, neke recenzirala, pa o njima neću puno pisati, već ću vam samo ostaviti link na post. A sad bi konačno mogli krenuti na ono što sve najviše zanima… što sam to kupovala zanimljivog? :)


Počet ću od paketa koji mi je stigao ovog tjedna i jednog koji mi je stigao još u 1. mjesecu. Naime, moja prva narudžba s Makeup Geek stranice (u 1. mjesecu ove godine) sadržavala je samo MUG Sparklers ili ti loose glitter u nijansi Stargazer. Njega još uvijek nisam nosila nigdje osim kojih sat vremena po doma, čisto iz probe.

Ostatak proizvoda sa slike – MUG sjenilo u nijansi Bitten i foiled sjenilo u nijansi Magic Act su najnoviji i najuzbudljiviji proizvodi koje želim već duuugo vremena. Slikala sam ih iz svih kutova, tako da vas iscrpna recenzija očekuje kad ih dobro istestiram. :D


Zatim sam u darivanju kod Shpeksyy prilikom Valentinova osvojila Sleek Matte me u nijansi Rioja Red, Freedom Eye Pro Exposed paletu sjenila i Catrice-ov lak za nokte, koji sam poklonila prijateljici koja mi je zapravo „pomogla“ u darivanju, jer sam nju označila u komentaru.

Paleta sjenila mi još uvijek stoji u kutiji, jer imam dovoljno neutralnih paleta, a bilo bi šteta da kod mene bude nekorištena, kad bi joj se netko od mojih šminkerica-prijateljica mogao obradovati. Sleekov tekući ruž sam nekoliko puta nosila po doma, i zasad ne bi ništa komentirala dok ga ne budem nosila nekoliko sati i pošteno isprobala.



Zatim je tu ova preekrasna ogrlica s eBaya. Nisam ju još nigdje nosila, jer želim pronaći kombinaciju s kojom bi se 100% slagala i lijepo istaknula (ako imate kakve prijedloge – pišite mi u komentarima!). Možete pronaći istu ovakvu samo sa zlatnom "podstavom" jer je ovakva kao moja trenutno rasprodana, na ovom LINKU. A tu je i moj trenutno naajdraži Coty Airspun puder u prahu. Njega sam također kupila preko eBaya, a link sellera kao i ostale dojmove možete pronaći klikom na LINK posta.


Od Balee sam kupila Piling za pranje lica s mirisom maline koji je također dobio svoju recenziju na blogu (LINK za post) te Cool blossom dezodorans koji fantastično miriše.


Od Avona nisam puno naručivala jer me nekako nije ništa puno privlačilo, iako svaki mjesec religiozno pregledam barem jednom katalog na internetu. :D Ponovljena kupovina mi je bio Setting spray koji moram priznati, dugoročno, ako ga koristite svakodnevno, može isušiti kožu, jer sadrži alkohol već na 3. mjestu u popisu sastojaka, ali odlično drži šminku i puder na mjestu, što znači i da mi produži trajanje same šminke.

Osim njega, tu je i Colortrend primer kojeg jako volim i za koji sam napisala recenziju (LINK) te Glimmerstick brow definer olovka za obrve u nijansi Dark brown koju, ruku na srce, ne znam koristiti kako spada. Nije pretvrda, ali je po mom mišljenju, ipak malo previše masna, da tako kažem. Ne može se povući lagana tanka linija, koliko god se ja trudila. Iako, pokušat' ću još koji puta, pa ćemo vidjeti.



S eBaya sam još kupila crne naočale (LINK - iako kod ovog sellera više nisu u ponudi, ispod možete vidjeti iste koji jesu), koje su mi super (btw. možete vidjeti na Instagramu sliku na kojoj ih nosim) i koje čuvam u crnoj kutijici iz Offertissime, s kojom mi i ove naočale od svega 20-ak kuna mogu potrajati dugo vremena.

A prilikom čitanja jednog od postova kod Beauty blog by Lidija o umjetnim trepavicama i njene slike na kojoj nosi ove umjetne trepavice (LINK), odlučila sam ih i sama naručiti. S obzirom na to da sam itekako nespretna u stavljanju istih odlučila sam isprobati ovo svojevrsno pomagalo za trepke (LINK) koje izgledom podsjeća na pincetu. I odmah da vam kažem, uopće ne pomaže. Zadnji put kad sam stavljala trepavice sam ih u par poteza zalijepila samo s prstima i mislim da ću tako ubuduće i raditi.


S obzirom na to da sam prošli tjedan bila 3 dana u Opatiji, a znamo kako je naglo zatoplilo (hvala Bogu! :)) svratila sam u dm i uzela mali Balein gel za umivanje koji mi potraje poprilično dugo, zatim Sun Dance kremu sa zaštitnim faktorom 20 zbog koje sam dobila malo bojice (na meni je to jako teško vidljivo jer strašno puno treba da pocrnim, tj. primim boju) a nisam pritom izgorjela kao rak, što obično bude slučaj. Uostalom, kreme sa spf-om nikad dosta!

Tu je i ovaj mali Lip Smacker Raspberry jelly kojeg sam dobila uz kupovinu časopisa Story prošli mjesec. Ne mogu opisati koliko je ovo fino! Dođe vam da se stalno mackate s njim po usnicama, iako realno ne hidratizira baš.

I eto, to bi otprilike bilo to. Pišite mi u komentarima što ste vi u zadnje vrijeme kupile ili što bi htjele da recenziram?! :)


With love, Ana <3

Broj komentara: 8

  1. Predivan post, kupila si dosta divnih stvari ali ogrilca je predobra! ♥

    Ako želiš pogledaj moj novi post http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/04/avon-haul.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. je, stvarno je jedan od "unikatnih" tipova ogrlica koje se mogu naći na eBayu :)

      Izbriši
  2. Makeup Geek Magic Act je predivan, on i Flame thrower su mi najdrazi. Nadam se da ce se vratit brzo na beautybay

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, zaista. :) Flame thrower planiram isto naručiti, mislim da bi odlično istaknuo plavu boju očiju. :) vjerujem da hoće, tijekom tjedan-dva zasigurno :)

      Izbriši
  3. Kakav ti je MUG Sparklers? njega sada gledam da kupim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je odličan! Istina je da je jako neuredan, i čim otvoriš poklopac malo proizvoda će ispasti, ali s obzirom na to da je tako sa svim pigmentima i loose proizvodima, ništa čudno. Ono što mi se najviše sviđa je to što je jako lijepo mljeven, nije onako chunky. Uz dobro ljepilo, trajat' će i kroz kišu i nevrijeme. :D isprobala sam ga jednom na ruci (doslovno jedan potez uz ljepilo) i nisam ga mogla skinuti dok nisam počela baš trljati nekoliko puta. :) sve u svemu, po meni jako dobar proizvod i mogu ga preporučiti :)

      Izbriši
  4. Toliko toga zanimljivog kod tebe :)
    Drago mi je da sam te potaknula na kupovinu trepavica i nadam se da si zadovoljna. Dobro pa sam pročitala da ova spravica za stavljanje trepavica ne valja jer sam je razmišljala uzeti, i to par komada odmah haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. trudim se "razumno" kupovati :D je, trepke su mi super :) a spravica kod mene trenutno samo prašinu skuplja :D

      Izbriši

Shine Of Beauty