Empties #3

30. tra 2016.
Pozdrav ljepotice, neke od vas su mi na fejsu napisale kako bi najprije željele čitati Empties post, pa sam konačno (iako jedva) uhvatila malo vremena da sjednem i natipkam novi post nakon nekoliko dana bez interneta, mase obveza u školi i sl. Uglavnom, bacimo se mi radije na proizvode. ;)

DISCLAIMER - fotografije nisu slikane u isto vrijeme, što je razlog različitog osvjetljenja i topline.
Prvi proizvod na slici jest Balea gel-vosak za kosu glossy & shine kojeg nisam koristila jaaako dugo, a dok sam ga i koristila, prošla bi malo s njim kroz kosu jer ima lijep miris, ne čini neko čudo s obzirom na to da je moja kosa sama po sebi zdrava i sjajna. Nisam ga potrošila do kraja, ali mu je rok istekao još krajem 2015. godine, tako da definitivno ide u smeće. :D

Tu je i Labello Lip Butter od vanilije i makadamije kojeg obožavam! Jako fino miriše, nije premastan niti prerijedak (kao nekakvo ulje) na usnama, a jako dobro hidratizira. Planiram ga opet kupiti u verziji od kokosa. :)

Balea Aqua gel kremu sam već par puta spominjala na blogu, a nedavno sam joj i dotaknula dno. Lagana, osvježavajuća krema pogodna za masnu kožu, ne hidratizira previše, ali je stvorena za nadolazeće vrućine i ljeto, tako da i nju ponovno kupujem.
Od preparative je tu i Baleina umivalica koju sam recenzirala na blogu (LINK). Dobro me poslužila i možda ju opet kupim ako budem u prilici, tamo u hladnijim mjesecima jer je poprilično blaga i nježna prema koži lica.

Alverde Aqua peeling za lice mi je također bio okej proizvod, ništa posebno, ali može poslužiti svrsi.

Dok mi Balea Cell energy serum koji se pretvara u ulje pod toplinom prstiju, nije baš poslužio (praktički) ničemu. Bio je premastan i pretežak za moju već dovoljno masnu kožu, imala sam osjećaj da mi od njega još više akne izbijaju, iako ne mogu to sa sigurnošću reći. Potrošila sam ga do kraja koristeći ga kao svojevrsni losion za tijelo.
Od dekorativne kozmetike potrošila sam voljeni Catrice All Matt plus puder kojeg definitivno kupujem ponovno. Pisala sam već o njemu u OVOM postu, ako vas zanima detaljnije.

Zatim slijedi jedan proizvod koji je plod impulzivne kupovine – Alverde 2-fazni odstranjivač šminke. Solidno skida šminku, miris mu je intenzivan, biljni i meni nimalo ugodan, ostavlja masni film na licu, što meni ne predstavlja problem jer ionako nakon skidanja šminke umivam lice. Mislim da ga neću opet kupiti, jer više preferiram micelarnu otopinu ili vlažne maramice.

Dontodentovu vodicu za ispiranje usta od metvice sam uzela u onom odjeljku u dm-u s travel size proizvodima, koji me uvijek pridobiju. Koristila sam ju nakon pranja zubi i bila mi je okej. Osigurat' će ugodan dah, ali ništa revolucionarno neće učiniti.
Oriflame-ovu kremu za ruke sam dobila na poklon i nije mi se baš svidjela. Rjeđe je konzistencije, nema baš ugodan miris, i minimalno hidratizira. Puno bolja opcija po pitanju kreme za ruke je Oleina krema za ruke sa smiljem - moj apsolutni favorit!

Nivea Clear up trakice za nos, čelo i bradu koje bi trebale pomoći s odstranjivanjem mitesera su totalni fail. Prije nekih 4-5 godina sam negdje probala jednu na nosu i ostala oduševljena učinkovitošću, ali sada, s ovim tvrdokornim malim gadostima na nosu,  uopće ne funkcioniraju.

Oriflame The one ruž u nijansi Sweet Tangerine je također bio poklon, i ne nisam ga potrošila, štoviše, koristila sam ga možda 3-4 puta. Jednostavno nikada ne posežem za njime. Nije toliko loš ruž, ali nije opcija za koju ću se odlučiti, niti po pitanju nijanse, niti po pitanju formule, koja je okej, ali za mene nije zadovoljavajuća. Radije ću posegnuti za Essence-ovim Cool nude ružem kojega obožavam nositi.

I eto, drage moje, došle smo do kraja. :)
Pišite mi u komentarima što ste vi potrošile, a što kupile nedavno?!


With love, Ana <3

2 komentara

  1. Izuzev Niveinih beskorisnih flastera, ništa od tvojih praznića nisam probala..ne znači da se neću popraviti :)
    super mi je ovaj tip postova, vidim svašta nešto novo i steknem utisak što bi mogla isprobati, a da nisam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i meni isto :) a vidim da ga mnoge cure vole čitati :)

      Izbriši

Shine Of Beauty