Artdeco Eyeshadow base

27. svi 2016.
Pozdrav ljepotice, u posljednje vrijeme mi se potkralo dosta novih proizvoda koje stvarno volim koristiti. Jedan takav, koji zapravo i nije novitet, ali je ponovljena kupovina jest Artdeco baza za sjenila.

Hello beauties, lately I've been using lots of new makeup, which I really like to use. One of those products, which isn't exactly new to me, but it’s a new re-purchase is Artdeco Eyeshadow base.


Dakle, jedna ova mala posudica koja sadrži svega 5 ml / 0.16 fl.oz. proizvoda, a košta oko 50 kn (u Muller drogerijama) meni je potrajala duže od godinu dana, a koristila sam ju svakodnevno. Prema tome, cijena je potpuno opravdana!

This little jar which contains 5 ml/0.16 fl.oz. of a product costs 7$ USD and it lasted me more than one year, even though I used it on a daily basis. So, it’s totally worth those couple bucks!


Što se tiče pakiranja, nikad nisam imala problema s tim. Čvrst poklopac, lijepo se zatvara, proizvod se ne isuši i ostaje iste konzistencije. Kad ga otvorite ima jedan specifičan kemikalijski miris – mene osobno podsjeća na Domestos. :D

Also, I haven’t had any problems with packaging. The cap is steady, it closes nicely, and the product didn’t didn’t dry out or changed its consistency through the year. When you open the jar, you can immediately feel chemical scent which reminds me of some products for house cleaning. :D

Sastojci / Ingredients
Tekstura baze je dosta masnjikava pod prstima i zato je nije potrebno puno. Sadrži u sebi sitne šljokice koje se na kapcima ni ne primjećuju toliko. S obzirom na to da je ja nanosim prstima teško mi je opisati količinu koju uzimam, ali otprilike prođem lagano prstom po površini i stavljam odmah na kapak. Kad se razmaže na kapku, postaje ljepljiva, što je zapravo česta karakteristika bazi za sjenilo. Ja uvijek setiram kapak puderom u prahu, pa tek onda nanosim sjenila, jer se lakše blendaju.

The texture of the eyeshadow base is quite fatty – which is the reason why you don’t need a lot of product to make it work. The base has shimmer in it, which you can't actually notice on the eyelid. I always apply it with my fingers, which works great for me. When you apply it to the lid it becomes tacky, which is a common feature of eyeshadow bases. Also, I always like to set the base with a little bit of powder, which makes blending much easier.


S obzirom na to da je moja koža na kapcima poprilično masna, najvažnije kod baze za sjenilo jest da mi sjenila traju. S ovom bazom, nikada mi se nije dogodilo uvlačenje sjenila u linije. Onako kako ih nanesem, tako i ostanu do kraja dana. Intenzitet sjenila naravno pojača, ali do kraja dana, rekla bi da se 10 do 15% intenziteta smanji, što je zapravo normalna pojava.

I have oily eyelids so the main thing I need from an eyeshadow base is to keep my eyeshadows from creasing. With this eyeshadow base, creasing has never happened! Shadows stay on the same place all day long. It also helps with the intensity of eyeshadows, but at the end of the day, 10 to 15% of the intensity will diminish.


Sve u svemu, moja najdraža drogerijska baza za sjenila koju koristim već dugo, i koristit ću i dalje. Jeste li vi isprobali Artdeco bazu za sjenila? Koristite li baze? Pišite mi u komentarima! :)

Overall, this is my favorite drugstore eyeshadow base which I use for a long time now, and will continue. Do you use eyeshadow bases? Write me down in the comments below! :)


With love, Ana <3

Broj komentara: 8

  1. Ovu bazu obožavam i vrh mi je već godinama!
    Napokon da je netko toj kraljici posvetio post, ja koliko god ju koristila nikad mi nije palo na pamet i sad se osjećam malo loše. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne bi se ni ja sjetila da nisam nedavno uzela zalihu :D

      Izbriši
  2. Nisam isprobala, ali želim budući da imam masne kapke! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. jesi isprobala i catrice bazu, koja ti je bolja?

    OdgovoriIzbriši
  4. Da li je moguće da jedino meni ova baza ne odgovara? Kapci su mi se ljepili, sjenilo mi se teško blendalo i sve je bilo nekako packavo :S možda je proizvod bio pokvaren, neznam ni sama :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hm, ne znam... ja ju obavezno setiram s puderom i uglavnom poslije prijeđem sa sjenilom boje kože, i onda nema problema s blendanjem :)

      Izbriši

Shine Of Beauty