Balea pilinzi za tijelo s kavom - prvi dojmovi

31. lis 2018.

Pozdrav ljepotice, u posljednje vrijeme ste mogli primijetiti da sam manje aktivna na društvenim mrežama, a i s postovima kaskam. Neću previše ulaziti u detalje trenutno što se toga tiče, ali uslijed svega došla sam na ideju kako bi mogla ponekad ubaciti postove s mojim prvim dojmovima o pojedinim proizvodima. O svakom od njih, konačne dojmove moći ćete čitati u Empties postovima. U ovu kategoriju bi ulazile sheet maske ili proizvodi koji nisu namijenjeni nekom dužem korištenju. Zato ću vam danas predstaviti dva Balea noviteta, konkretno dva pilinga za tijelo s kavom. 😊



Naime, u mojoj rutini njege tijela, pilinzi nisu toliko uobičajeni. Koristila sam ih i kupovala, ali obično bi potrošila polovicu, a ostatak bi mi stajao po nekoliko mjeseci po strani. Jednostavno ih nemam naviku koristiti toliko često. Međutim, uočila sam nedavno Baleine pilinge koji dolaze u vrećicama od 40 grama i pomislila kako bi bilo dobro isprobati ih. Dolaze u varijanti s bademom i s kokosom, veganski su proizvodi, a koštaju svega 6,90 kn. Oba sadrže iste sastojke, osim što im je poredak istih malo drugačiji. Izgled im je isti. 

Inače, radi se o čistim pilinzima, pa su samim time nešto grublji. U dodiru s vodom  i kožom zrnca kave će se malo topiti, ali ne u potpunosti. Nisu neugodni na koži niti ostavljaju osjećaj zatezanja nakon korištenja, čak i ako preskočite hidrataciju kože nakon što obavite piling. Verzija s bademom sadrži neki slatkast miris (osim naravno kave) i dosta dolazi do izražaja. Verzija s kokosom u vrećici jako miriše na kokos, dok se tijekom korištenja on puno manje osjeti od kave. Ako ih koristite kao zadnji korak prilikom kupanja/tuširanja, tek kada pomirišete kožu možete osjetiti naznake njihovog mirisa, ali ništa značajno jako. Uz to, čini mi se kako bi jedna vrećica bila dostatna za više od 2 korištenja, ako piling redovito koristite na cijelom tijelu, što za gore navedenu cijenu nije uopće loše.


Sve u svemu, prilikom ovih prvih korištenja, moram priznati da sam zadovoljna ovim pilinzima. Zgodan su dodatak kada imam vremena za neke duže rituale ili kada želim pripremiti kožu za neke posebne prilike. Sve u svemu, čini mi se kako su na dobrom putu da postanu jedni od onih proizvoda koje svako malo ubacim u košaricu prilikom posjeta DM-u. Koristite li vi pilinge za tijelo? Jeste li primijetili Baleine novitete na policama? Pišite mi u komentarima! 😊

With love, Ana ♡

4 komentara

  1. Obično doma radim svoj domaći piling, ali ovi mi se čine baš zanimljivi, a u vijek padnem na slatka Baleina pakiranja :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post, jako mi se dopada tvoj blog :)

    OdgovoriIzbriši

Shine Of Beauty