Urban Decay All Nighter long lasting makeup setting spray

7. stu 2018.

Pozdrav ljepotice, danas pričamo o još jednom hvaljenom proizvodu odnosno o Urban Decay All Nighter spreju za setiranje šminke. Vjerujem da ste svi već čuli puno toga o njemu, a ja ću se danas nadovezati na cijelu tu priču sa svojim dojmovima i usput vam predstaviti travel size verziju ovog spreja. Ako vas zanima moje iskustvo, nastavite čitati! 😊



Dakle, All Nighter sprej možete kupiti na britanskom web-shopu Look Fantastic, u količini od 118 ml po cijeni od 24 funte (oko 204 kn) i u travel size verziji od 30 ml po cijeni od 10 funti (oko 85 kn). Preporučuje se korištenje unutar 6 mjeseci od otvaranja. Proizveden je u SAD-u i ne sadrži parabene i ulja. Dolazi u kartonskoj kutiji, a sam proizvod smješten je u plastičnu mat crnu bočicu s dva plastična poklopca. Ne znam je li isti sustav i na full-size proizvodu, ali za mene su ta dva poklopca bespotrebno trošenje vremena i u konačnici novca. Uz to, pakiranje je takvo da će se nakon tjedan ili dva korištenja, vidjeti otisci prstiju i šminke koju nećete moći obrisati. 


Na fotografijama iznad možete vidjeti što sve brend tvrdi o ovom proizvodu. Ono što je mene iznenadilo jest činjenica da je All Nighter sprej napravljen u suradnji s brendom Skindinavia, koji je poznat upravo po svojim raznovrsnim sprejevima za setiranje šminke. Također, tvrde kako ovaj sprej ima posebnu tehnologiju koja kontrolira temperaturu, odnosno da smanjuje temperaturu šminke, kako bi ista bila postojana bez obzira na uvjete u kojima se nalazite. Da budem iskrena, posljednju tvrdnju nisam testirala. 


Raspršivač je nekako klasičan, kao kod većine sprejeva. Ako ga pritisnete normalno i do kraja, izaći će lijepi oblak proizvoda, da tako kažem, koji u konačnici neće ostaviti vidljive flekice po licu. Ima specifičan miris, koji se osjeti samo prilikom aplikacije. Inače, lijepo setira i stopi sve proizvode na licu. Na dodir je lagano ljepljiv na koži, dok se u potpunosti ne osuši. Koristila sam ga i kao završni korak šminkanja, i kao podlogu za puder, ali i kao podlogu za praškaste proizvode nakon pudera i korektora. Na sva tri načina mi je lijepo držao šminku na mjestu, posebice kada je riječ o praškastim proizvodima poput bronzera, rumenila i highlightera. 


Tekući puder koji vam se inače hvata za određene dijelove kože ili se raspada na određenim dijelovima neće moći spasiti. Istina je da lice s njim izgleda ujednačeno i lijepo bez uvlačenja šminke u linije na licu. Ne zateže kožu, iako sadrži alkohol visoko u sastavu. Nisam primijetila niti da matira kožu niti da daje sjaj licu, tako da se mogu složiti da je ovo proizvod koji je pogodan za sve tipove kože. Prilikom korištenja ovog spreja bila sam skeptična i nisam uviđala neku veliku razliku između njega i ostalih drogerijskih sprejeva. Međutim, kada sam ga rotirala i došla do kraja bočice, shvatila sam da mi šminka s njim stvarno bolje izgleda i ljepše traje kroz dan. 


Sve u svemu, mislim da je ovo jedan odličan sprej za setiranje šminke. Ja sam svoje pakiranje potrošila u malo više od mjesec dana, ali sam ga neprestano koristila, nekada i po tri puta za jedno šminkanje. Znam, imam ozbiljnu opsesiju šminkom! 😄 Kupit ću ga ponovno čim budem u prilici, ali ubuduće ga čuvam za neke malo posebnije prilike, jer mu cijena nije baš niska. Koristite li vi sprejeve za setiranje šminke svakodnevno? Jeste li isprobali All Nighter sprej? Pišite mi u komentarima! 😉

With love, Ana ♡

2 komentara

  1. Nisam ga probala ali je definitivno na listi želja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš ga prekrižiti s liste kad budeš u prilici... jer je stvarno dobar! 😊

      Izbriši

Shine Of Beauty