Top 3 makeup tips & tricks - part 2

16. stu 2018.

Pozdrav ljepotice, pisala sam vam prije nekih 2 mjeseca jedan post s trikovima i tehnikama koje koristim prilikom šminkanja i shvatila sam da vam se to svidjelo. Danas vam donosim isti tip posta s 3 dodatna trika koja vam mogu olakšati i unaprijediti proces šminkanja. Ako vas zanima o čemu se radi, nastavite čitati! 😉



1. Ako inače ne podnosite suhoću tekućih ruževa mat finiša ili imate neki koji vam je jednostavno presuh, mislim da imam kombinaciju koja bi vam mogla odgovarati. Naime, sve što je potrebno jest prvo nanijeti neki klasični ruž u tubici, po mogućnosti satenskog ili sjajnog finiša i preko njega lagano utapkati tekući ruž mat finiša. Na prvoj fotki možete vidjeti da sam ja koristila kistić, ali preferiram lagano prstom utapkati tekući ruž, a onda za rubove usana koristiti kist. Ovom kombinacijom ćete zadržati onu ugodnu kremastu teksturu na usnama, a ipak ćete malo produžiti trajnost klasičnog ruža. Uz to, možete kombinirati nijanse koje imate, a ne koristite s onim tonovima ili ruževima koje volite. Varijacije koje možete izvoditi su nebrojene, a ja vas potičem da isprobate i poigrate se sa šminkom koju imate. 😉



2. Koliko puta ste bacili puder ili korektor iako znate da je na dnu bočice ostalo još proizvoda? Nebrojeno, znam! Neki su pričali kako izvade stoper i tako izvlače sav korektor, međutim ja to sa svojim voljenim Catrice Liquid Camouflage korektorom nisam uspjela napraviti. Zato sam shvatila da mogu izvući sav ostatak s dna ambalaže metalnom špatulicom. Naime, špatulica je neophodan dodatak u koferu svakog šminkera zbog miksanja boja, vađenja depotiranih ruževa i sl. Ova koju ja imam je naručena s eBaya i s jedne strane je uža i blago zaobljena, tako da savršeno može proći kroz usku tubicu (u ovom slučaju korektora) i pokupiti proizvod s dna bočice. 

3. Koristila sam nedavno Essenceov sprej za setiranje šminke i kao završni korak u procesu šminkanja mi se nije svidio. Međutim, otkrila sam da je jako ljepljiv nakon što se nanese na kožu. Zato sam ga počela koristiti prije tekućeg pudera i nakon nanošenja pudera, kako bi se ostali praškasti proizvodi koje koristim na licu bolje uhvatili za kožu i duže trajali. Moram priznati da sam kasnije istu tehniku isprobala i s All Nighter sprejem i uočila promjenu u trajnosti proizvoda na licu. Svaki dodatan korak koji mi može produžiti šminku ću rado učiniti, pogotovo kada je riječ o šminkanju za posebne prilike. Ovaj trik sam "pokupila" od Jaclyn Hill koja je u jednom od svojih tutorijala radila istu stvar kako bi ljepše stopila sve proizvode.



Sve u svemu, preporučujem vam da obraćate pozornost na tutorijale i na način na koji blogerice ili vizažisti nanose šminku i proizvode. Kroz njih možete pokupiti masu malih trikova koje možete isprobati u svojoj rutini. Ako isprobate (ili već jeste) neki od trikova koje sam vam gore navela, obavezno mi pišite u komentarima! 😉


With love, Ana ♡

4 komentara

  1. Uh, ja sam jedva uspjela izvući stoper iz korektora. Al koje su to muke bile ajoj haha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem! haha 😄 Ja sam pokušala i bila prisiljena odustati nakon 5 minuta!

      Izbriši
  2. Odlični savjeti! Ovo sa Essencovim sprejem za setiranje ću probati obavezno jer se ni meni nije pretjerano svidio kao završni proizvod upravo zbog te ljepljivosti

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Probaj svakako, vjerujem da ćeš ga uspjeti potrošiti vrlo brzo na taj način. ☺️

      Izbriši

Shine Of Beauty