New in #9 - Makeup Geek, Balea, Essence...

10. stu 2018.

Pozdrav ljepotice, prošlo je više od 3 mjeseca od posljednjih noviteta i mislim da je vrijeme da to popravimo! Moram priznati da nisam ništa posebno kupovala proteklih mjeseci, osim stvari koje su mi trebale. U nadolazećem periodu imam puuno planova, stoga očekujte i puno sadržaja na blogu! 😉 Da ne duljim previše, jer ovaj post je odavno trebao ugledati svjetlo dana, bacimo se na novitete! 

Još krajem devetog mjeseca napravila sam svoju prvu narudžbu na Look Fantastic stranici s koje sam naručila moj voljeni The Ordinary 2% Hyaluronic Acid s vitaminom B5 i Urban Decay All Nighter sprej za setiranje šminke, o kojem sam vam pisala nedavno (link na recenziju). Dok god ne pronađem alternativu za ovaj serum s hijaluronskom kiselinom, kupovat ću ga bez obzira na cijelu dramu oko tog brenda. Pri tome moram napomenuti kako sam tek nakon tjedan dana korištenja shvatila kako mi se bočica ne može pravilno do kraja zatvoriti, tako da mi se jednom prilikom trećina seruma razlila po neseseru. 😠 Što se tiče naručivanja s britanske Look Fantastic stranice, moram reći kako nisam zadovoljna. Prvo zato što reklamiraju "besplatnu poštarinu" na svakom uglu stranice, pa se lijepo iznenadite kada vam prilikom checkouta napišu iznos poštarine. Druga stvar je to što ćete narudžbu minimalno čekati dva tjedna. Kada uzmete u obzir da mi svaki paket s (također britanskog) Cult Beauty web shopa uvijek dođe u roku tjedan dana od naručivanja (čak i onda kada imam besplatnu poštarinu!), jasno vam je da ću ubuduće izbjegavati naručivanje s Look Fantastica. Od cijelog ovog ranta zaboravih spomenuti i predivno Trend It Up Insta Ready sjajilo s fotke iznad, o kojem sam vam također već pisala recenziju (link).


Dok sam čekala da mi stigne All Nighter sprej, kupila sam Essenceov Keep It Perfect sprej za setiranje. Detaljne dojmove o njemu pričat ću u Emptiesima, jer sam trenutno pri kraju bočice. O Mad about matte tekućem ružu u nijansi 01 dusty romance sam također pisala recenziju, pa se neću ponavljati (link). Još uvijek testiram Melted Chrome sjenilo u nijansi 06 copper me i ni sama ne znam što da kažem o njemu. U svakom slučaju, pričat ću vam još o njemu. 


Noelle kist u broju 19 sam već spominjala na Facebooku i redovito ga koristim. Izrađen je od sintetičke dlake, jako je mekan i precizan, a divno blenda sjenila. Inače, Noelle kistove možete pronaći u Bipi. 


Cien sprej za tijelo s ekstraktom cvijeta japanske trešnje i badema ima predivni slatkasti miris. Koristim ga u poprilično velikoj količini jer se nakon dvadeset minuta do pola sata uopće ne osjeti na koži. Nije moja najdraža kupovina, ali ga svejedno koristim vrlo često. Aveo odstranjivače laka koristim već godinama i ostat će tako dok ih sve ne povuku iz prodaje, jer to neprestano rade sa svim verzijama ovog proizvoda. Jako efikasno i brzo skida lak bez puno muke, a cijena mu je ispod 5 kuna, ako se ne varam. O Olival micelarnoj vodici s uljem smilja sam vam već pisala recenziju, pa detaljnije možete saznati na linku


Od jedne drage žene s Mojih krpica kupila sam Makeup Geek sjenila u nijansama Peach Smoothie i Mango Tango. Skupljam ih kao pokemone i redovito koristim. Po mom skromnom mišljenju, MUG sjenila su jedna od najboljih cjenovno pristupačnih sjenila. 🙌


Iz Avon sam naručila mini verziju Little Black Dress parfema, koji je jedan od njihovih sada već kultnih proizvoda. Svi parfemi koje sam koristila iz Avona su divnih mirisa i nota, obično poprilično dugotrajni na koži, a ovaj parfem nije izuzetak. Uz njega sam uzela i dva uzorka True Delicate Matte ruževa u nijansama Bitten Apple i Plum Illusion. 


Balea Vital maska za lice u maramici, Feel Well sol za kupku stopala i maska za stopala su jedni od onih sitnica koje mi nekako uvijek završe u košarici prilikom kupovine u DM-u. Masku za stopala sam već spominjala i volim je koristiti. Masku za lice sam isprobala i oduševila se kako lijepo hidratizira kožu.


U Pink Panda trgovini koje se otvorila u Osijeku kupila sam NYX Matte eyeliner uz kojeg sam na poklon dobila Montagne Jeunesse masku za lice. Pri tome moram reći jedno veliko bravo i jedno hvala Pink Pandi što misle i na Slavoniju, koja je uvijek bila izostavljena kada su ovakve stvari u pitanju! ♡ Iako je trgovina jako mala, prodavačice su ljubazne i puste vas da dišete i razgledavate u miru. Ako ste u blizini, svakako vam preporučujem da navratite! 😊 Nadalje, u Lidlu sam kupila i Cien Purifying masku s bijelom glinom, čisto iz znatiželje. Želim isprobati još proizvoda iz njihovog asortimana kozmetike. Ako imate kakvih preporuka, svakako mi pišite! 


Kada sam potrošila Byphasse losion za lice s ekstraktom ruže shvatila sam da sam u ovo vrijeme prošle godine otprilike kupovala nadopunu. Odnosno da mi je jedna ovakva bočica od 500 ml trajala punih godinu dana, iako ga redovito koristim prije šminkanja i nanošenja proizvoda za hidrataciju. Ovo je definitivno jedan od onih proizvoda bez kojih nikada ne ostajem! Balein Satin Look losion za tijelo sam ugledala i odlučila isprobati, jer još nisam čula ništa o njemu. Za sada samo mogu reći da divno miriše! Blink Gallseife je tvrdi sapun koji je inače namijenjen za odstranjivanje mrlja s odjeće, ali ga ja koristim za čišćenje kistova jer je jako učinkovit. 


Konačno sam kupila novo pakiranje Essenceovog Sun Club mat bronzera kojeg sam potrošila do kraja. Ovo je jedan od toplijih bronzera koji je odličnog tona za moju put, nije prenapadan, nije narančast, a tako lijepo utopli lice i vrati mu živost. Kupila sam i malo pakiranje hvaljene Garnier micelarne vodice s uljem, čisto da vidim zašto je svi toliko vole. Eveline Minimax lak za nokte u nijansi 371 se našao tu većinom zbog svoje divne čisto crvene nijanse. Uostalom, klasični crveni lak je jedan od must have proizvoda u mojoj rutini za nadolazeće predbožićno vrijeme. 

Što ste vi posljednje kupili? Pišite mi u komentarima! 😉


With love, Ana ♡

Broj komentara: 6

  1. Super post.Kupila sam Bourjois radiance tekući puder i fit me korektor od Maybellina i super su mi oboje.Garnier dvofaznu micelarnu koju uvijek koristim i Neutrogena hydra boost gel za umivanje koji je savršen.Veselim se novom Avonovom katalogu iz kojeg ću svakako naručiti dva parfemska seta jer su na popustu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! 😊 Mene baš zanima ta Neutrogenina linija, a nikako da nešto i kupim!

      Izbriši
  2. Odlični ulovi! Sad si me podsjetila da bi i ja trebala sakupiti sve stvarčice koje sam nakupovala u zadnjih mjesec dana i malo podrobnije natipkati o njima :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Super new in, obožavam ovakve postove. :) Slažem se s tobom za Avon parfeme, stvarno dugo izdrže, a mogu se vrlo povoljno kupiti, LBD mi je jedan od najdražih. :) Ja sam u posljednje vrijeme šopingirala na BeautyBayu, uzela sam BH cosmetics set kistova i Jeffree Star ruž, jedva čekam da mi dođe. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! 😊 Ajme, jedva čekam čuti dojmove o Jeffree Star ruževima, baš me zanima kakvi su!

      Izbriši

Shine Of Beauty