Praktične AliExpress kupovine

21. svi 2021.


Prije dosta vremena mi je jedna djevojka na Facebooku pisala da je počela kupovati s AliExpressa, jer imaju jeftinije cijene i bolju ponudu od eBaya. Iako sam bila skeptična zbog kartičnog plaćanja, isprobala sam i sama, i totalno se navukla! 😂 Danas sam vam odlučila pokazati par totalno random preporuka koje sam kupila i koje redovito koristim. Ako vas zanima o čemu se radi, nastavite čitati! 😉


Mislim da bi mogli krenuti od najčudnije stvarčice koja iskače s fotki. 😄 Ako se pitate za kog vraga služi ovo silikonsko čudo s čekinjama, otkrit ću vam trik! Riječ je o silikonskoj četki za tjeme, koja vam pomaže da odradite mini masažu vlasišta i temeljito očistite kosu. Kupila sam ju s oglasa koji više nije aktivan, ali vam ostavljam drugog sellera s apsolutno istim primjercima.

Moja četka uvijek stoji u tušu (zato i ima kamenca od vode 😏) i koristim je povremeno tijekom pranja i ispiranja kose. Najpogodnija mi je za ispiranje ostatka ricinusovog ulje na kosi ili pilinga za vlasište. Nije tvrda i neugodna na koži. Iako, ne pretjerujem s korištenjem, jer nemam potrebe previše povlačiti mokru kosu. Kada je koristim, osjetim razliku i imam osjećaj da sam zaista dobro zapjenila i oprala kosu. 


Jedna od prvih stvari koje sam naručila na Aliju bio je silikonski holder za spužvice. Ima rupice u obliku mačjeg lika koje su i praktične, jer je velika vjerojatnost da ćete spužvicu, bilo za šminkanje ili za umivanje, mokru ili barem navlaženu staviti u holder. Dakle, nema straha od neželjenih podstanara. U isto vrijeme, očuvat će spužvice i od prašine, što je veliki plus. 

Otkada sam počela studirati 150+ km od kuće, počela sam voditi računa o praktičnim i travel-friendly pakiranjima. Kada sam otkrila da postoje putne vrećice za šampon, odmah sam ih naručila. Toliko su mi olakšale kofer! Uzela sam dva komada u različitim uzorcima za šampon i gel za tuširanje. Kada putujem doma, skinem čep i lagano naspem šampon i gel koji trenutno koristim u vrećicu. Nikada mi ništa nije procurilo, a u vrećicu stane solidna količina dostatna za sigurno 5-6 pranja. Ako puno putujete ili provodite vikende izvan doma, ove vrećice su spas! 😊

Jedno novo otkriće su mi i špangice za kosu koje ju ne lome. Kupila sam set od četiri komada, za neke rijetke prilike kada je frizura gotova prije šminkanja. Uzela sam ih više za situacije kada šminkam druge, ali testirala sam ih i na sebi, i mogu potvrditi da zaista ne ostavljaju trag na kosi. Dobro su i čvrsto izrađene. Iako nisu naročito velike i dugačke, lijepo su držale pramenove moje guste kose.


Što se tiče modnih dodataka na kosi koje zapravo nosim, postala sam opsjednuta sa scrunchie gumicama s uzorcima kao i gumicama s trakicama. Imam više verzija od raznih sellera, a ostavljam vam prvi link koji sam pronašla u svojim narudžbama. Poklonila sam ih nekoliko i mojim malim i velikim djevojčicama, i mogu potvrditi da su sve bile oduševljene njima. 

Ja imam naviku prvo kosu zavezati običnom gumicom, pa onda preko staviti ovakve verzije, jer imam tešku i gustu kosu, pa volim biti sigurna da će stajati na mjestu. Iako, ove gumice su zaista izdržljive i čvrste, a niti jedna mi se nije dosad pokidala. 

Za kraj sam ostavila jednu stvarčicu koja mi je najnovija opsesija! Riječ je o bluetooth slušalicama. Dolaze u kućištu u kojem se redovito dopunjuju nakon korištenja, a samo kućište pomoću kratkog kabela i univerzalnog adaptera punim doslovno jednom tjedno. Na kućištu se prikazuje postotak baterije svaki put kada slušalice vratim unutra.

Nema više petljanja, kvaliteta zvuka im je znatno veća od klasičnih jeftinih verzija, a imaju i touch opciju s kojom možete zaustaviti pjesmu ili prekinuti poziv. Domet im je fantastičan, pa se bez problema i prekidanja mogu odšetati u drugu prostoriju od uređaja na koji sam povezana. Najbolje od svega je što sam ih platila oko 77 kuna! 🙌

Jeste li i vi poharali AliExpress kao ja? 😂 Što kupujete tamo? Pišite mi u komentarima, imamo još malo vremena do novih nameta na paketiće! 😏


With love, Ana ♡

2 komentara

  1. Jooj obožavam Aliexpress, no na kraju se uvijek nekako premišljam dok treba naručiti ahahah. Za sad imam solidnu kolekciju maski za mobitele, naručivala sam i špangice za kosu, badiće, trenerku, gel lakove i sve je stvarno odlično. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja se još uvijek nisam odvažila na kupovanje odjeće, ali znam da je izbor ogroman, što god ti padne na pamet! :D

      Izbriši

Shine Of Beauty