Primark kozmetika - Wonder Lash Mascara, Lustre Lipstick & Balm to Oil Cleanser

9. stu 2022.

Prošli mjesec sam prvi put imala priliku kupovati u Primarku i malo je reći da mi je cijelo iskustvo bilo vrlo kaotično. Bila je ogromna gužva, a ja vremenski ograničena, pa sam se najduže zadržala u odjelu s kozmetikom, koja većini ljudi tamo nije bila zanimljiva. Iskreno, mislim da je to greška, jer se može pronaći vrlo zanimljivih, a povoljnih stvari. U nastavku vam stoga prenosim svoje dojmove o tri proizvoda koja sam odabrala za sebe i jedan mini vodič na što baciti oko, ukoliko se uskoro nađete u Primarku! 😉



Prije nekoliko godina na poklon sam dobila jedan Primark set za usne, o kojemu sam pisala i na blogu. Koristila sam te proizvode dosta dugo i odlučila da definitivno želim isprobati još nešto iz iste kategorije. Nisam mogla vjerovati da imaju klasične ruževe za 1.50€ (cca 11 kn) pa sam odlučila isprobati Lustre ruž u nijansi Uptown Girl. Imaju i druge linije odnosno različite finiše ovakvih ruževa u asortimanu, ali ja u posljednje vrijeme sve više preferiram kremaste i sjajnije ruževe, jer su ugodniji na usnama i volim kako izgledaju.


Ruž dolazi u klasičnom plastičnom pakiranju, ne odviše kvalitetnom, ali funkcionalnom. Zaštićen je folijom, što je veliki plus. Sadrži 3 grama, proizveden je u Kini, a rok trajnosti mu je 2 godine. Nije testiran na životinjama, a sadrži ulje ricinusa i shea maslac. Jako je kremast, ali i jako pigmentiran s obzirom na formulu. Odlično se nanosi i ovo je onaj tip ruža kojeg i napamet mogu staviti, jer čak i ako pogriješim negdje, to neće biti toliko vidljivo kao npr. s mat ruževima. Zato su ovakve linije ruževa odličan izbor za početnike u šminkanju!


Nijansa Uptown Girl je ona klasična "my lips but better" svijetlo smeđa nijansa, toplog tona. Na fotki ispod možete vidjeti swatch nijanse na izravnoj sunčevoj svjetlosti, nanesen u 2 poteza. Upravo tako ga i na usnama nanosim, u 2 sloja, kako bi nijansa bila jača. Ostavlja satenasto-sjajni finiš, ne razlijeva se oko usana, ali nije dugotrajan. To je uvijek slučaj s ovakvim formulama, ali kada ga nanosim preko olovke za usne ili u kombinaciji s drugim ruževima, trajnost mu se znatno produlji. Iako se lako i brze skine s usana, ja nekako često posežem za njim u posljednje vrijeme, jer je ugodan i kremast na usnama, lako se popravlja, a nijansa je idealna za dnevne prilike.


Na slici ispod možete vidjeti kako ovaj ruž izgleda samostalno na mojim usnama. Uzmite u obzir da je ovdje osvjetljenje umjetno, a dan je bio tmuran, tako da nijanse zbog toga djeluju hladnije.

Prije i nakon nanošenja Lustre ruža i Wonder Lash maskare


Wonder Lash maskaru sam sasvim slučajno vidjela na TikToku netom prije puta, tako da sam je s velikom znatiželjom ugrabila. I reći ću vam odmah, ovo je najbolja stvar od Primark kozmetike koju sam isprobala! 🙌 Dolazi u kartonskoj kutijici sa zaštitnom naljepnicom po cijeni od 3.50€ (cca 26 kn). Obećava duljinu, definiciju i podizanje odnosno volumen trepavica bez lijepljenja dlačica. Proizvedena je u Turskoj, rok trajnosti je standardnih 6 mjeseci od otvaranja, a dolazi u količini od 9 ml. Također nije testirana na životinjama. 


Moram pohvaliti samo pakiranje, jer je ovo valjda prva maskara koju sam kupila s realističnom prikazom maskare na trepavicama - i moje izgledaju upravo tako! Četkica maskare je silikonska, odlično izvuče svaku dlačicu, lijepo mi naglasi trepavice i podigne ih. Moje prirodne trepavice baš idu prema dolje, tako da ova maskara napravi ozbiljnu razliku. Meni je potreban jedan sloj u nekoliko poteza rukom, kako bi postignula odličan rezultat. Bez problema se nanosi i mogu potvrditi da zaista ne sljepljuje trepavice. 


Dogodi mi se često da četkicom dotaknem kožu kapka, ali te točkice maskare lako odstranim štapićem za uši kada se osuše. Ono što me najviše iznenadilo s ovom maskarom je trajnost. Ova maskara do kraja dana ostaje netaknuta. Kako sam je nanijela, takvu je i skidam na kraju dana. Niti jednom mi se nije preslikala na moje masne kapke, što je iskreno, stvarno rijetkost! Ne trusi se ispod očiju, osim ako ne dodirujem prstima trepavice, što inače nemam naviku raditi, osim kada sam poprilično umorna. 


Nemam što više dodati za ovu maskaru, osim da sam oduševljena! I sami ste mogli vidjeti na fotki gore kako moje trepavice izgledaju bez maskare i kakav efekt ova maskara na njima ostavlja. Ovo je definitivno prva stvar koju ću kupiti u zalihama kada idući put budem u Primarku! 😄


Za Balm to Oil Cleanser sam tijekom par godina čula nekoliko pohvala, pa nisam previše razmišljala kada sam ga vidjela u trgovini. Riječ je o balzamu za skidanje šminke koji se pod toplinom prstiju pretvara u uljnu emulziju. Dolazi u maloj teglici od 50 ml, koja je smještena u kartonsku kutijicu. Cijena mu je također 3.50€ i nije testiran na životinjama. Proizveden je u Tajlandu, a rok trajnosti mu je 12 mjeseci. Sadrži kakadu šljivu, organsku kokosovu vodu, vitamin E i ulje sezama, a obećava meku, čistu i glatku kožu nakon korištenja. 


Ne znam jesu li možda u međuvremenu mijenjali formulaciju ovog proizvoda, ali ja dugo vremena nisam isprobala nešto ovako loše. Doslovno ne znam što da radim s ovim. Nema načina na koji ga mogu potrošiti, osim da ga direktno bacim u smeće! Krute je bijele teksture koja se lako razmazuje i trebala bi se s toplinom prstiju i u dodiru s vodom pretvarati u mliječnu emulziju te ispirati zajedno s SPF-om, nečistoćama i/ili šminkom. Jako je mastan i težak na licu, razmazuje se solidno na koži, ALI ja ovo ne mogu isprati nikako! Koliko god ja trljala, vode dodavala, ovo ostavi odvratni masni film na mojoj aknama sklonoj koži. Ne moram vam reći koji je to odvratni osjećaj.


Jedino kada dodam neko drugo ulje za skidanje šminke i s njim očistim lice, tijekom ispiranja doslovno vidim kako ono skida sloj ovog balzama s kože. Znači, užas jedan! Da ne govorim da sam ga pokušavala više puta koristiti na razne načine, na suhoj koži, na vlažnoj koži, u raznim kombinacijama. Svaki taj put sam lice morala prati bar 3x, nakon čega mi je koža škripala od muke. 

Koristila sam ga par puta samo na očima, kad je već na licu užas. Pomislila sam, dodat ću ga samo malo za skidanje sjenila i maskare s očiju, u kombinaciji s drugim uljem, bit će ok. Barem ga tako mogu potrošiti, kad mi već stoji. I tek s uređivanjem ovih fotki, skužim naljepnicu na dnu teglice na kojoj stoji da nije namijenjen korištenju na očima! 😡


Nepojmljivo mi je da bilo tko proizvede balzam za čišćenje lica i skidanje šminke koji se ne može koristiti na očima! Sreća je samo što me zaista tijekom tih par puta korištenja nije iritirao niti pekao za oči, pa mogu biti mirna što se toga tiče. Jasno vam je da je ovo jedini ozbiljni promašaj moje kupovine. Zaobiđite ga u širokom luku! 🙈

Moje lice nakon "ispiranja" balzama s kože, s vidljivim
ostacima šminke koje nije skinuo


Što mogu zaključiti na kraju? Mislim da i sami možete vidjeti, kao i sa svakim kozmetičkim brendom, u Primarku se može pronaći odličnih kvalitetnih proizvoda, a možete naletjeti i na katastrofu. Moja ogromna preporuka ide za Wonder Lash maskaru! 💓 Nemojte ni ruževe preskočiti ako si uspijete pronaći odgovarajući finiš i nijansu. Za otprilike 30 kuna se možete lijepo počastiti ili kupiti nekome dobar poklon! 😉 


Jeste li koristili Primark kozmetiku? Što vi rado kupujete u Primarku? Pišite mi u komentarima! Sastavljam popis za iduću kupovinu! 😁


With love, Ana 

Objavi komentar

Shine Of Beauty