Sephora Collection Cleansing Scalp Scrub

19. stu 2022.


Otkako sam potrošila teglicu Kérastase pilinga za vlasište, tražila sam isti tip proizvoda u linijama drugih brendova. Nisam si mogla opravdati njegovu cijenu od 300+ kuna, iako mi je proizvod bio fantastičan. Vidjela sam da Sephora Collection ima poprilično bogatu liniju proizvoda za njegu kose i da je krasi i Cleansing Scalp Scrub. Upikirala sam svoj primjerak krajem ljeta u Italiji i odlučila vam prenijeti svoje dojmove! 😊 Ako vas zanima kako mi se pokazao u odnosu na znatno skuplju verziju, nastavite čitati dalje! 😉



Ovaj piling dolazi u plastičnoj prozirnoj teglici od 200 ml, koja je izrađena od 72% reciklirane plastike. Unutar teglice se nalazi i plastična folija koja štiti proizvod od rasipanja, prije nego stigne u kupaonicu. Ja sam ga kupila u talijanskoj Sephori po cijeni od 15€, što je oko 112 kuna. Od nedavno imamo mogućnost kupovine i sa Sephora UK web-shopa, gdje je cijena ovog proizvoda nešto malo skuplja i iznosi 15 funti. 90% sastojaka je prirodnog podrijetla, od kojih se najviše ističu jabučni ocat i morska sol. Samim time, i miris mu je osjetan upravo po jabukama, ali i octu! 😄

Proizveden je u Italiji, a preporučuje se korištenje unutar 12 mjeseci od otvaranja. Tekstura mu je gusta i identična drugim pilinzima, a za svako nanošenje je potrebna količina otprilike veličine jednog oraha. Ovo je tretmanski tip proizvoda, što znači da je korištenje preporučeno jednom tjedno. Ja se toga i držim, pa ga u prosjeku koristim jednom u tjedan ili dva. Odlična je opcija za dubinsko čišćenje kose, posebice tjemena koje se lako i brzo masti, jer produžuje svježinu i čistoću kose. Prilikom korištenja, potrebno ga je dobro umasirati u tjeme i kosu, a tijekom otapanja soli, proizvod se jako i bogato zapjeni. 


Nakon prvog korištenja, imala sam osjećaj da mi je iritirao tjeme odnosno da mi je ostavio kožu sušom nego što je to bio slučaj s Kérastase verzijom. Onda sam skužila da je to vjerojatno zbog jabučnog octa i efekta koji je on ostavio. Nakon tog prvog pranja, nisam više osjetila nikakav negativni efekt, kao da su mi se kosa i tjeme nekako priviknuli na njega. Ja ga inače uvijek koristim u kombinaciji sa šamponom, jer želim biti sigurna da sam sve dobro isprala i očistila. 

Ovo je inače super tretman za čišćenje kose nakon stiliziranja i frizura, kada je recimo puna laka i/ili pjene za kosu. Naravno, prilikom korištenja valja pripaziti da se ne pretjera i ne koristi prečesto, jer će vrlo lako isušiti kosu. Ja ponekad volim otići i korak dalje, pa kombinirati ovo na tjemenu i masku na vrhovima, koji su mi inače suhi, kako bi dobila najbolje od dva svijeta! 😁 

Uglavnom, jako sam zadovoljna što sam uspjela naći dobru, a povoljniju opciju za tretiranje vlasišta, za koju znam da će mi potrajati dosta dugo, s obzirom na učestalost korištenja i potrebnu količinu. Koristite li vi pilinge za vlasište? Jeste li isprobali Sephora Collection preparativnu kozmetiku? Pišite mi u komentarima! 😉


With love, Ana

Objavi komentar

Shine Of Beauty